Hustler remedium na parkingowy problem w Japonii

Hustler remedium na parkingowy problem w Japonii? Żeby zarejestrować samochód w Japonii, trzeba udowodnić, że ma się go gdzie zaparkować. A w zatłoczonym mieście najłatwiej upchnąć KeyCara. To specjalna klasa mikrosamochodów, której reprezentantem jest Suzuki Hustler.

Auto wygląda jak przewrócona lodówka i posiada silnik o pojemności 660 centymetrów. KeyCar to dobry wybór także z punktu widzenia portfela. Przeciętny coroczny podatek za takie auto wynosi 90 euro. Tymczasem za normalny samochód trzeba zapłacić trzy razy więcej. Na takie oszczędności decyduje się duża grupa Japończyków, KeyCar ma bowiem udział w jednej trzeciej rynku samochodów osobowych w Kraju Kwitnącej Wiśni.

Share

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *